Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej
Treść główna

Deklaracja korzystania ze stołówki

Artykuł

(pobierz)

Padew Narodowa, dnia…………………….

 

DEKLARACJA KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW  W STOŁÓWCE SZKOLNEJ

W ROKU SZKOLNYM  2025/2026

 

  1. Imię i nazwisko ucznia …………………………………………………………
  2. Klasa…………………………………………………………………………….
  3. Deklaruję korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej na zasadach określonych poniżej
    w okresie od……………………do……………………………………………
  4. Zasady korzystania ze stołówki szkolnej:
  • cena jednego posiłku z herbatą wynosi 3,11 zł, (miesięczna kwota: ilość dni żywieniowych
    w miesiącu x 3,11 zł)
  • miesięcznie kwota za herbatę wynosi 5,00 zł,
  • kwoty mogą ulec zmianie w ciągu roku, o czym szkoła zobowiązuje się powiadomić
    z tygodniowym wyprzedzeniem,
  • brak terminowej wpłaty (tj. do 10 każdego miesiąca) może skutkować naliczeniem odsetek ustawowych za czas opóźnienia,
  • w dni wolne od zajęć lekcyjnych stołówka jest nieczynna,
  • wpłaty za wyżywienie należy dokonywać z góry w terminie do dnia 10 każdego miesiąca
    w sekretariacie szkoły lub przelewem na konto rachunku dochodów
    w Banku Spółdzielczym w Mielcu o/ Padew Narodowa 84 9183 1015 2004 4003 0353 0002,
  • rezygnację z posiłków zgłasza się do sekretariatu szkoły w terminie
    do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rezygnacji. Wymagane jest złożenie pisemnego oświadczenia przez rodzica lub opiekuna prawnego,
  • uczeń ponosi opłatę za korzystanie z posiłku w stołówce szkolnej
    w wysokości kosztów surowców przeznaczonych do sporządzenia posiłków,
    w przeliczeniu na jeden posiłek. Jest to koszt stanowiący wartość wsadu do kotła,
  • nieobecność ucznia należy zgłaszać do sekretariatu szkoły najpóźniej jeden dzień przed nieobecnością, telefonicznie pod numer 158119948 lub osobiście.
  • w przypadku nieobecności ucznia w szkole w danym dniu zwrotowi podlega dzienna opłata wniesiona za posiłek, z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności,
  • w przypadku nabywania posiłków za okresy krótsze niż miesięczne, opłaty należy wnieść co najmniej na trzy dni przed wydaniem posiłku,
  • nadpłata powstała w związku z nieobecnością zostanie zaliczona na poczet opłaty za następny miesiąc, a w przypadku rezygnacji z posiłków zwrócona w formie gotówki lub na konto bankowe wpłacającego. Nadpłata za posiłki za m-ce czerwiec i grudzień będzie zwrócona w formie gotówki lub na konto bankowe wpłacającego,
  • w razie nieuzasadnionej lub niezgłoszonej nieobecności na posiłku wpłata dokonana za ten posiłek nie podlega zwrotowi,

5.Zobowiązuję się do dokonania wpłaty w terminie.
6.Potwierdzam, że zapoznałam/em się z powyższą informacją.

 

 

                                                                                               ……………………………………………………………..                                 

                                                                                                Data i podpis rodzica/opiekuna/ - nr telefonu

 

 

 

Menu z prawej strony
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.