Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej
Treść główna

Zapytania ofertowe

Artykuł

Padew Narodowa, 2018-12-31

 

1/SP/2018

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Nazwa zadania

Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”.

I.       Nazwa i adres zamawiającego:

Szkoła Podstawowa w Padwi Narodowej

ul. Szkolna 1

39-340 Padew Narodowa

Strona WWW: sppadew.pl

e-mail: psp-padew@wp.pl

Tel./fax. 15 811-99-48

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

NIP: 817-21-76-025, REGON 000559807

II.      Określenie trybu zamówienia:

Zamówienie nie podlega Prawu zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986).

Ustawy nie stosuje się ze względu na przesłanki wyszczególnione w art. 4 pkt 8 pzp – ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

III.     Określenie przedmiotu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych oraz wymagań dla przedmiotu zamówienia i Wykonawcy:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej
  2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania:

Zadanie nr 1  „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 2  „Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 3  „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 4  „Dostawa zup, przypraw i dżemów dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 5  „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 6  „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 7  „Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie nr 8  „Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    1. Opis przedmiotu zamówienia.

Zadanie nr 1

Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Bułki zwykłe (0,08 kg)

szt

2000

2

Bułka tarta

kg

165

3

Bułka drożdżowa (0,10kg)

szt

2000

4

Chleb zwykły (0, 5 kg)

szt

1 300

5

Pączek (0,10 kg)

szt

500

6

Rogale (0,08kg)

szt

4 000

 

Zadanie nr 2

Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

 

Lp.

Nazwa

Nazwa

JM

Ilość

1

2

3

4

1

Boczek wędzony surowy

kg

30

2

Filet z piersi kurczaka

kg

800

3

Gulaszowe wołowe

kg

145

4

Kiełbasa zwyczajna

kg

100

5

Kiełbasa żurkowa

kg

100

6

Kiełbasa krakowska podsuszana

kg

25

7

Karkówka b/k

kg

720

8

Kości

kg

400

9

Porcja rosołowa

kg

400

10

Rosołowe wołowe

kg

50

11

Schab b/k

kg

580

12

Szynka hrabiego

kg

50

13

Wędzonka

kg

100

14

Podudzie z kurczaka (dramstic)

kg

350

15

Udziec z indyka b/k

kg

200

 

Zadanie nr 3

„Dostawa owoców, warzywa i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Burak ćwikłowy

kg

200

2

Barszcz kiszony 0,5 l

szt

130

3

Cebula

kg

500

4

Cytryny

kg

60

5

Czosnek głowy

szt

200

6

Fasola „Jasiek”

kg

10

7

Groch żółty, łuskany

kg

10

8

Jabłka

kg

700

9

Kapusta biała główki

szt

80

10

Kapusta kiszona

kg

300

11

Kapusta pekińska

szt

120

12

Koperek zielony, pęczek

szt

60

13

Marchew czerwona korzeń

kg

500

14

Mandarynki

kg

350

15

Ogórki kiszone

kg

30

16

Ogórek świeży

kg

120

17

Ogórki korniszony, 0,9 l

szt

300

18

Papryka świeża

kg

70

19

Pieczarki świeże

kg

50

20

Pietruszka korzeń

kg

300

21

Pietruszka zielona, pęczek

szt

100

22

Pomidory świeże

kg

120

23

Por

szt

260

24

Seler korzeń

kg

320

25

Truskawki świeże

kg

40

26

Pomarańcze

kg

100

 

Zadanie nr 4

„Dostawa zup, przypraw i dżemów dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Barszcz biały

kg

4

2

Bazylia suszona

kg

0,5

3

Chrzan tarty w słoiku 180g

szt

100

4

Cukier kryształ 1kg

kg

800

5

Czosnek w proszku

kg

2

6

Herbata w ekspresowa /min 90 saszetek w op.

op.

200

7

Imbir mielony

kg

2

8

Jarzynka

kg

35

9

Kminek mielony

kg

2

10

Koncentrat pomidorowy 0,9 l

szt

180

11

Kminek cały

kg

1,5

12

Kwasek cytrynowy 25g

szt

80

13

Liść laurowy

kg

1,5

14

Majonez dekoracyjny

l

35

15

Majeranek

kg

0,5

16

Ocet ½ l

szt

25

17

Olej 1 l (rzepakowy, z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno )

szt

32

18

Olej 5 l (rzepakowy)

szt

50

19

Pieprz czarny mielony

kg

7,5

20

Papryka mielona słodka

kg

4,5

21

Przyprawa pomidory, czosnek, bazylia

kg

3

22

Pomidory całe puszka

kg

70

23

Przyprawa do ryb

kg

2

24

Sos sojowy ciemny 150 ml

szt

30

25

Sól  1 kg

kg

160

26

Sos pieczeniowy

kg

5

27

Ziele angielskie

kg

4

28

Żur w proszku

kg

4

29

Musztarda 0,9l

l

10

 

Zadanie nr 5

„Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Kasza manna 500g

kg

40

2

Kasza jęczmienna 1000g

kg

110

3

Kasza jaglana 400g

kg

60

4

Makaron spaghetti op.500g

szt

500

5

Makaron świderki op.500g

szt

400

6

Makaron nitka (5-cio jajeczny) op. 250g

szt

300

7

Makaron pióra 400g

szt

250

8

Mąka pszenna 1000g

kg

180

9

Ryż biały 1 kg

kg

200

10

Płatki kukurydziane 600g

szt

20

 

Zadanie nr 6

„Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

                        

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Jajka

szt

7 400

2

Jogurt Wieloowocowy pitny 250g

szt

2 500

3

Jogurt naturalny gęsty 400g

szt

150

4

Masło 200g

szt

1 200

5

Śmietana 18% 400g

szt

750

6

Ser biały półtłusty

kg

120

7

Ser żółty pełnotłusty

kg

60

 

 

Zadanie nr 7

„Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej" 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Brokuły mrożone

kg

20

2

Fasolka szparagowa żółta

kg

20

3

Fasola szparagowa zielona

kg

20

4

Filet z ryby Limanda

kg

180

5

Filet z ryby (Miruna) SHP BS

kg

360

6

Kalafior mrożony

kg

25

7

Mieszanka wielowarzywna

kg

80

8

Paluszki rybne

kg

210

9

Pierogi ruskie /op. min.450g/

op.

2 688

 

Zadanie nr 8

„Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

1

2

3

4

1

Ziemniaki

kg

5 000

 

Oferta częściowa musi obejmować całość zadania wraz z dowozem artykułów do siedziby zamawiającego. Nie można złożyć oferty na niektóre elementy z jednego lub kilku zadań.

  1. 5.    Wymagania stawiane Wykonawcy:

5.1    Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  

5.2    Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 

5.3    Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 

5.4    Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 

5.5    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

  1. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi:

–    poszczególne asortymenty pakowane oddzielnie,

–    dostawy realizowane pojazdem dostosowanym do przewożenia poszczególnych art. spożywczych,

–    przy każdorazowej dostawie wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu orzeczenia o spełnieniu warunków sanitarnych dostarczanych artykułów spożywczych wydanego przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną, oraz orzeczenia o spełnianiu warunków sanitarnych przez pojazd którym realizowana jest dostawa,

–    produkty pakowane mają być trwale i czytelnie oznaczone terminem przydatności do spożycia,

–    termin przydatności do spożycia wg dnia dostawy nie może być krótszy niż 30 % terminu przydatności dla danego typu produktu

–    dostawy będą realizowane sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego

  1. Wymagania dotyczące rozliczeń.

Rozliczenie należności przysługujących Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem bankowym w terminie do 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z  potwierdzeniem odbioru dostawy. Wykonawca za okres sprzedaży na podstawie dowodów wydania wystawiał będzie fakturę VAT (zbiorczo za cały miesiąc). Faktura będzie zawierała następujące dane Zamawiającego:

 

NABYWCA:

Gmina Padew Narodowa

ul. Grunwaldzka 2, 39-340 Padew Narodowa

NIP: 8171985515

 

ODBIORCA/PŁATNIK

Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej

ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa

  1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do 20%, tzn. możliwość zakup dodatkowych ilości asortymentów do 20%, za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę w niniejszym zapytaniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany nie zakupionych artykułów wymienionych
    w załączniku nr 2 na inne, podobne w odpowiedniej ilości w przypadku zmiany nazw produktów lub zaprzestaniu ich produkcji.
  4. Wykonawca przy dostarczaniu artykułów zobowiązany jest do wystawiania dowodu „Wydanie towaru z magazynu- WZ” na dostarczony asortyment. Dowód wydania „WZ” musi zawierać co najmniej następujące dane: nazwę Zamawiającego, datę wydania, rodzaj i ilość artykułów, potwierdzenie odbierającego

IV.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1)  O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy:

a)  posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)  posiadający odpowiednią dla wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie

c)   dysponują odpowiednimi dla wykonania zamówienia zdolnościami technicznymi lub zawodowymi;

d)  znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia;

2)  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

a)  jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

b)  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

c)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

d)  zawiera błędy w obliczeniu ceny

3)  Ocena ofert dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę
w niniejszym zapytaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

V.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

1.  Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1

2.  Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznikami nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2/8

3.  Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, lub wydruk z CEIDG nie starszy niż 1 miesiąc

4.  Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych.

5.  Informację o ustanowionym przedstawicielu Wykonawcy, wraz z podaniem jego numerów telefonów kontaktowych, numeru fax. oraz adresu poczty e-mail, który będzie odpowiadał za realizację zamówienia – załącznik nr 3

6.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w prowadzonym zapytaniu ofertowym.

Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Dokumenty sporządzone
w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

VI.    Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia  podpisania umowy do 31.12.2019

Sprzedaż artykułów spożywczych realizowana będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r.

Zamówienie będzie realizowane po uprzednim telefonicznym lub za pomocą poczty e-mail zgłoszeniu wymaganych do dostarczenia artykułów.

Dostawa musi nastąpić w ciągu 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania.

VII.     Wymagany termin ważności oferty.

Wymagany termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII.   Opis sposobu obliczenia ceny

–      Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo
i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

–      Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 

–      Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

–      Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty.

IX.     Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100 %

  1. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

 

Nazwa Kryterium

Wzór

Sposób

oceny

Cena

Kr=Kmin/Krbad x Kp,   gdzie

Kmin - najniższe koszty realizacji zadania

Krbad - koszty realizacji zadania badanej oferty

Kp - współczynnik proporcjonalności równy 100 %

Ilość przyznanych punktów

 

  1. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
  2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.
  3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
  4. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym zapytaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy.
  5. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców podając w szczególności:

X.      Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.

1)  nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

2)  uzasadnienie odrzucenia ofert, jeżeli takie będzie miało miejsce.

  1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom. 
  2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej
    1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
      i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Inne dopuszczalne formy porozumiewania się z Wykonawcami:

XI.     Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się
z Wykonawcami.

Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu i poczty e-mail (numer faksu i e-mail podano w pkt. I).

Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.

  1. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

funkcja:                  Dyrektor Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

imię i nazwisko      Anna Uzar

tel.                          15 811 99 48, 15 811 93 19

fax.                         15 811 99 48 

w terminach od poniedziałku do piątku,
w godzinach pracy zamawiającego 7.30 - 15.30

  1. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami 

XII.      Opis sposobu przygotowania oferty

A.   Przygotowanie oferty

1)    Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

2)    Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)    Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

4)    Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5)    Do oferty należy załączać wymagane w pkt. V dokumenty

6)    Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.

7)    Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

B.  Oferta wspólna

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki:

  1. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.
  2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do oferty
  3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
    w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

C.  Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty:

Koperty powinny być oznakowane następująco: oferta na„Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie..................(numer i nazwę zadania wpisać odpowiednio)

XIII.   Postanowienia końcowe

  1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.
    1. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

–    zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku

–    zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów 

–    udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania

  1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

IX.    Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2019-01-07 do godz. 11.00

w siedzibie zamawiającego

Szkoła Podstawowa w Padwi Narodowej

ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa

Sekretariat

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2019-01-07, o godz. 11.15

w siedzibie Urzędu Gminy Padew Narodowa

ul. Grunwaldzka 2, 39-340 Padew Narodowa

Pokój nr 1 - sala konferencyjna

X.   Istotne postanowienia umowy

1.  Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.  Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

3.  Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy w przypadku:
-   działania siły wyższej

-    zmiany stawki podatku od towarów i usług

-    wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

-    zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

-    zmiany ceny energii elektrycznej (dotyczy tylko Zadania I)

-    jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę

XI.       RODO.

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • § administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa, tel.: 15 811 99 48, mail: psp_padew@wp.pl
  • § inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Padew Narodowa jest Pani Dorota Wyrzykowska-Pycior, kontakt: iod@padewnarodowa.com.pl;
  • § Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”, 1/SP/2018 prowadzonym w trybie postępowania poniżej 30 000 euro w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp;
  • § Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  • § Dane osobowe Pana/Pani będą przechowywane przez okres10 lat
  • § Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
  • § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • § posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XVI.    Załączniki

Załączniki składające się na integralną cześć zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Formularze cenowe – załączniki nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2,8
  3. Informacja o ustalonym przedstawicielu Wykonawcy – załącznik nr 3
  4. Projekt umowy – załącznik nr 4

 

 

Załącznik Nr 1

 

        ……………......………….

 

pełna nazwa i adres wykonawcy

 

FORMULARZ OFERTOWY*

 

Nawiązując do zapytania ofertowego, dla zadania pn.

 

Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

 

 

 

Dotyczy zadania:......................................................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

                             ( formularz wypełnić dla każdego zadania osobno)

 

 

1.   Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę która wynosi:

 

cenę netto....................................... zł,

 

słownie:......................................................................................

 

podatek VAT.....%, kwota:....................., 

 

słownie.............................................................

 

cena brutto:................................,

 

słownie:..........................................................................

 

2.   Formę zapłaty wynagrodzenia (cena brutto): zapłata pieniężna – przelew bankowy

 

3.   Termin realizacji zamówienia:.............................................................................................

 

4.    Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej

 

Nazwisko, imię.....................................................................................................

 

Stanowisko...........................................................................................................

 

Telefon..................................................................................................................

 

Fax........................................................................................................................

 

Zakres*[1]:

 

- do reprezentowania w postępowaniu

 

- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

 

- do zawarcia umowy

 

5.   Zakres dostawy będzie zgodny z zakresem rzeczowym objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

 

6.   Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SIWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje, potrzebne do właściwego wykonania zadania.

 

7.   Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres: 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

 

8.   Oświadczamy, że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany
i zobowiązujemy się – w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

9.    Jesteśmy świadomi, że jeżeli odmówimy podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie i terminie ustalonym przez zamawiającego to umowa zostanie zawarta z innym wykonawcą.

 

10.  Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

 

11. Niniejsza oferta wraz załącznikami zawiera ........ kolejno ponumerowanych kartek.

 

 

Zastrzeżenie Wykonawcy

 

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

 

……………………………………………………………………………….............………………

 

……………………………………………………………………………………….............………

 

……………………………………………………………………………………………….............

 

Inne informacje Wykonawcy:

 

…………………………………………………………………………………………............……

 

…………………………………………………………………………………………............……

 

……………………………………………………………………………………............…………

 

 

 

 

 

  ........................................                    

 

        miejscowość i data           

 

 

 

 

 

………………………………………………………………………………………………..

 

(podpisy osób upoważnionych zgodnie z zasadami reprezentacji wykonawcy)

 

 

 

 

 

* formularz ofertowy należy wypełnić dla każdego zadania oddzielnie

 

 

 

 

 



[1] Niepotrzebne skreślić

 

 

 

____________________________________

Zamawiający

 

Załącznik nr 2/1

 

Zadanie nr 1

Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

1

Bułki zwykłe (0,08 kg)

szt

2000

 

 

 

2

Bułka tarta

kg

165

 

 

 

3

Bułka drożdżowa (0,10kg)

szt

2000

 

 

 

4

Chleb zwykły (0, 5 kg)

szt

1 300

 

 

 

5

Pączek (0,10 kg)

szt

500

 

 

 

6

Rogale (0,08kg)

szt

4 000

 

 

 

Suma

 

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

Załącznik nr 2/2

 

Zadanie nr 2

Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej

 

 

Lp.

Nazwa

Nazwa

JM

Ilość

VAT %

Cena jedn. Netto (zł)

Wartość pozycji ogółem (brutto)

1

2

3

4

5

6

7

1

Boczek wędzony surowy

kg

30

 

 

 

2

Filet z piersi kurczaka

kg

800

 

 

 

3

Gulaszowe wołowe

kg

145

 

 

 

4

Kiełbasa zwyczajna

kg

100

 

 

 

5

Kiełbasa żurkowa

kg

100

 

 

 

6

Kiełbasa krakowska podsuszana

kg

25

 

 

 

7

Karkówka b/k

kg

720

 

 

 

8

Kości

kg

400

 

 

 

9

Porcja rosołowa

kg

400

 

 

 

10

Rosołowe wołowe

kg

50

 

 

 

11

Schab b/k

kg

580

 

 

 

12

Szynka hrabiego

kg

50

 

 

 

13

Wędzonka

kg

100

 

 

 

14

Podudzie z kurczaka (dramstic)

kg

350

 

 

 

15

Udziec z indyka b/k

kg

200

 

 

 

 

Suma

 

 

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2/3

 

 

Zadanie nr 3

 

„Dostawa owoców, warzywa i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

             

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

1

Burak ćwikłowy

kg

200

 

 

 

2

Barszcz kiszony 0,5 l

szt

130

 

 

 

3

Cebula

kg

500

 

 

 

4

Cytryny

kg

60

 

 

 

5

Czosnek głowy

szt

200

 

 

 

6

Fasola „Jasiek”

kg

10

 

 

 

7

Groch żółty, łuskany

kg

10

 

 

 

8

Jabłka

kg

700

 

 

 

9

Kapusta biała główki

szt

80

 

 

 

10

Kapusta kiszona

kg

300

 

 

 

11

Kapusta pekińska

szt

120

 

 

 

12

Koperek zielony, pęczek

szt

60

 

 

 

13

Marchew czerwona korzeń

kg

500

 

 

 

14

Mandarynki

kg

350

 

 

 

15

Ogórki kiszone

kg

30

 

 

 

16

Ogórek świeży

kg

120

 

 

 

17

Ogórki korniszony, 0,9 l

szt

300

 

 

 

18

Papryka świeża

kg

70

 

 

 

19

Pieczarki świeże

kg

50

 

 

 

20

Pietruszka korzeń

kg

300

 

 

 

21

Pietruszka zielona, pęczek

szt

100

 

 

 

22

Pomidory świeże

kg

120

 

 

 

23

Por

szt

260

 

 

 

24

Seler korzeń

kg

320

 

 

 

25

Truskawki świeże

kg

40

 

 

 

26

Pomarańcze

kg

100

 

 

 

 

Suma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.................................................................................

 

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2/4

 

Zadanie nr 4

„Dostawa zup, przypraw i dżemów dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

1

Barszcz biały

kg

4

 

 

 

2

Bazylia suszona

kg

0,5

 

 

 

3

Chrzan tarty w słoiku 180g

szt

100

 

 

 

4

Cukier kryształ 1kg

kg

800

 

 

 

5

Czosnek w proszku

kg

2

 

 

 

6

Herbata w ekspresowa /min 90 saszetek w op./

op.

200

 

 

 

7

Imbir mielony

kg

2

 

 

 

8

Jarzynka

kg

35

 

 

 

9

Kminek mielony

kg

2

 

 

 

10

Koncentrat pomidorowy 0,9 l

szt

180

 

 

 

11

Kminek cały

kg

1,5

 

 

 

12

Kwasek cytrynowy 25g

szt

80

 

 

 

13

Liść laurowy

kg

1,5

 

 

 

14

Majonez dekoracyjny

l

35

 

 

 

15

Majeranek

kg

0,5

 

 

 

16

Ocet ½ l

szt

25

 

 

 

17

Olej 1 l (rzepakowy, z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno )

szt

32

 

 

 

18

Olej 5 l (rzepakowy)

szt

50

 

 

 

19

Pieprz czarny mielony

kg

7,5

 

 

 

20

Papryka mielona słodka

kg

4,5

 

 

 

21

Przyprawa pomidory, czosnek, bazylia

kg

3

 

 

 

22

Pomidory całe puszka

kg

70

 

 

 

23

Przyprawa do ryb

kg

2

 

 

 

24

Sos sojowy ciemny 150 ml

szt

30

 

 

 

25

Sól  1 kg

kg

160

 

 

 

26

Sos pieczeniowy

kg

5

 

 

 

27

Ziele angielskie

kg

4

 

 

 

28

Żur w proszku

kg

4

 

 

 

29

Musztarda 0,9l

l

10

 

 

 

 

Suma

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2/5

 

Zadanie nr 5

„Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

1

Kasza manna 500g

kg

40

 

 

 

2

Kasza jęczmienna 1000g

kg

110

 

 

 

3

Kasza jaglana 400g

kg

60

 

 

 

4

Makaron spaghetti op.500g

szt

500

 

 

 

5

Makaron świderki op.500g

szt

400

 

 

 

6

Makaron nitka (5-cio jajeczny) op. 250g

szt

300

 

 

 

7

Makaron pióra 400g

szt

250

 

 

 

8

Mąka pszenna 1000g

kg

180

 

 

 

9

Ryż biały 1 kg

kg

200

 

 

 

10

Płatki kukurydziane 600g

szt

20

 

 

 

 

Suma

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

Załącznik nr 2/6

 

Zadanie nr 6

„Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

                        

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

 

 

 

1

Jajka

szt

7 400

 

 

 

2

Jogurt Wieloowocowy pitny 250g

szt

2 500

 

 

 

3

Jogurt naturalny gęsty 400g

szt

150

 

 

 

4

Masło 200g

szt

1 200

 

 

 

5

Śmietana 18% 400g

szt

750

 

 

 

6

Ser biały półtłusty

kg

120

 

 

 

7

Ser żółty pełnotłusty

kg

60

 

 

 

 

Suma

 

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2/7

 

 

 

Zadanie nr 7

 

„Dostawa mrożonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

 

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

1

Brokuły mrożone

kg

20

 

 

 

2

Fasolka szparagowa żółta

kg

20

 

 

 

3

Fasola szparagowa zielona

kg

20

 

 

 

4

Filet z ryby Limanda

kg

180

 

 

 

5

Filet z ryby (Miruna) SHP BS

kg

360

 

 

 

6

Kalafior mrożony

kg

25

 

 

 

7

Mieszanka wielowarzywna

kg

80

 

 

 

8

Paluszki rybne

kg

210

 

 

 

9

Pierogi ruskie / op. min. 450g/

op.

2 688

 

 

 

Suma

 

 

 

 

 

.................................................................................

 

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2/8

 

Zadanie nr 8

„Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

 

Lp.

Nazwa

Nazwa JM

Ilość

VAT %

Cena jedn.

netto

(zł)

Wartość

pozycji ogółem

brutto

(zł)

1

2

3

4

5

6

7

 1

Ziemniaki

kg

  5 000

 

 

 

Suma

 

 

 

.................................................................................

(data i czytelny podpis Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 4

 

 

Umowa Nr…………/...................

 

zawarta w dniu...................................... w …………………………..…...,

 

pomiędzy:

Gminą Padew Narodowa, ul. Grunwaldzka 2, 39-340 Padew Narodowa, NIP 8171985515, reprezentowaną przez Szkołę Podstawową im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej, ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa w imieniu której działa Anna Uzar  – dyrektor szkoły,

 

zwanym w treści umowy „ Zamawiającym ”

 

a:

.......................................................................................................................................

 

........................................................................................................................................

 

zwanym w dalszej treści umowy „ Wykonawcą  ”

 

o następującej treści:

 

§ 1

 

  1. Na podstawie rozstrzygniętego zapytania ofertowego w dniu..........................

Wykonawca przyjmuje do realizacji: 

Dostawę artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Zadanie....................................................................... *

*wpisać numer i nazwę zadania

  1.  Szczegółowy zakres przedmiotu umowy, oraz ceny jednostkowe określa

Załącznik Nr 2/....* - FORMULARZ CENOWY do umowy stanowiący jej integralną część

*wpisać numer zadania

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do 20% tzn. możliwość zakupu dodatkowych ilości asortymentów do 20 % za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany nie zakupionych artykułów wymienionych
    w załączniku nr 2 na inne, podobne w odpowiedniej ilości w przypadku zmiany nazw produktów lub zaprzestaniu ich produkcji.

 

§ 2

  1. Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r.
  2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – Szkoła Podstawowa w Padwi Narodowej,
    ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa.
  3. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodzić przeciwko Zamawiającemu roszczeń z tytułu zakupu artykułów spożywczych w ilościach mniejszych niż określone w § 1 ust. 2.

 

§ 3

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się zgodnie z przyjętą ceną ofertową, na kwotę ogółem

brutto:..................zł.,

słownie:........................................................................................................,

w tym:  …...…% podatek VAT…............……………… zł,

cena netto: …………………..zł,

słownie:..................................................................................................................................

  1. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
  2. Rozliczenie należności przysługujących Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem bankowym w terminie do 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z  potwierdzeniem odbioru dostawy. Wykonawca za okres sprzedaży na podstawie dowodów wydania wystawiał będzie fakturę VAT (zbiorczo za cały miesiąc). Faktura będzie zawierała następujące dane Zamawiającego:

 

NABYWCA:

Gmina Padew Narodowa

ul. Grunwaldzka 2, 39-340 Padew Narodowa

NIP: 8171985515

 

ODBIORCA/PŁATNIK

Szkoła Podstawowa im. Ignacego Łukasiewicza w Padwi Narodowej

ul. Szkolna 1, 39-340 Padew Narodowa

 

  1. Wykonawca przy dostarczaniu artykułów zobowiązany jest do wystawiania dowodu „Wydanie towaru z magazynu - WZ” na dostarczony asortyment. Dowód wydania „WZ” musi zawierać co najmniej następujące dane: nazwę Zamawiającego, datę wydania, rodzaj i ilość artykułów, potwierdzenie odbierającego
  2. Wykonawca jest płatnikiem podatku VAT i posiada Nr identyfikacyjny NIP ……………...

§ 4

Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne:

1.      Zamawiający ma prawo do naliczania kary umownej:

- w wysokości 20% wartości umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi wykonawca

- w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki w realizacji dostawy oraz w terminie usunięcia wad zgłoszonych w okresie gwarancji.

2.      Wykonawca ma prawo do naliczania kary umownej w wysokości 20% wartości umowy
w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.

3.   Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy z zachowaniem prawa do naliczania kary umownej, o której mowa w ust.1 niniejszego paragrafu, w przypadku niezrealizowania przez wykonawcę dostawy w terminie określonym w § 2 pkt 1 niniejszej umowy.

4.      Jeżeli szkody przekroczą kary umowne, strony mogą dochodzić na zasadach określonych Kodeksem Cywilnym odszkodowania uzupełniającego przewyższającego kary umowne,
do wysokości poniesionej szkody.

§ 5

1.      Strony umowy uzgadniają, że Wykonawca nie będzie nigdzie umieszczał, a zwłaszcza w treści dokumentów rachunkowych kierowanych do Zamawiającego, klauzuli sprzecznej z umową
i prawnie bezskutecznej w myśl, której zastrzega on sobie własność przedmiotu dostawy do chwili uregulowania przez Zamawiającego całości wynagrodzenia.

2.      Umieszczenie takiej klauzuli przez Wykonawcę upoważnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości 0,2% od ceny brutto.

 

§ 6

Koordynatorem realizacji warunków umowy ze strony:

a)     Zamawiającego będzie    p.....................................

b)     Wykonawcy                     p.....................................

§ 7

Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktów nie spełniających wymogów zapytania ofertowego i stosownych przepisów. Wymiana nastąpi w dniu dostawy.

§ 8

  1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
    na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
  2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy:

1)     działanie siły wyższej

3.    Dopuszcza się prawo żądania zmiany wynagrodzenia w następujących sytuacjach:

1)  zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - na pisemny i umotywowany wniosek każda ze stron w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia;

2)  zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.

3)  zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

4)  zmiany ceny energii elektrycznej (dotyczy tylko Zadania I) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę - w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości ceny energii elektrycznej.

  1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w przypadkach wykazanych w niniejszym paragrafie wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

§ 9

1.  W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2.  Ewentualne spory mogące wyniknąć ze stosunku objętego umową strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego rzeczowo Sądu Powszechnego w Tarnobrzegu.

§ 10

Umowa została sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, trzy dla Zamawiającego.

 

 

 

 

Z A M A W I A J Ą C Y                                                    W Y K O N A W C A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Administrator Strony
Menu z prawej strony
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.